








SILNIK PO PRZEGLĄDZIE Peugeot 208 1.4 16V VTI nowy rozrząd 8FS
SILNIK BEZ OSPRZĘTU Z NISKIM PRZEBIEGIEM ORAZ PO OKRESOWYM PRZEGLĄDZIE U NAS
- marka PEUGEOT 208 1.4 16V VTI - BENZYNA
- produkowany w latach 2012-2019
- kod silnika - 8FS
- pojemność silnika - 1397ccm
- MOC: 70KW = 95KM


Szukasz silnika z pewnego źródła, bez kombinowania i obietnic bez pokrycia? - dobrze trafiłeś.
Ten egzemplarz to konkretny używany silnik z importu, który był odpalany przed demontażem i ma autentyczny przebieg.
Dodatkowo dokonaliśmy w silniku przeglądu, który opisujemy poniżej.
Dlaczego warto kupić u nas?
✅ Bezpośredni importer – sami sprowadzamy części z Anglii, Holandii i krajów skandynawskich gdzie auta mają lepsze drogi, regularne serwisy i zwykle niższe przebiegi.
✅ Dokonujemy pomiarów kompresji:
W sprzedawanym silniku została zmierzona kompresja – wszystkie cylindry wykazują równe i dobre wartości. To jeden z kluczowych etapów weryfikacji technicznej, który pozwala ocenić kondycję silnika jeszcze przed sprzedażą.
✅ Legalne pochodzenie!
Ten konkretny silnik pochodzi z Anglii (niczym się nie różni od wersji Europejskiej) Został wymontowany z lekko uszkodzonego auta, a przed demontażem był uruchamiany - odpalał bez problemu i pracował równo.
✅ Niski i autentyczny przebieg
• przebieg z przeglądu: 148 926km

✅ Co zostało sprawdzone i zrobione ?
W silnikach 1.4 VTI z oznaczeniem 8FS producent zaleca wymianę łańcucha rozrządu co 10 lat lub przed przebiegiem 120 000km , a w przypadku silników eksploatowanych głównie w mieście , na krótkich trasach, zaleca się skrócenie tego interwału o 10-20%. Ze względu na znane przypadki awarii rozrządu w tym modelu, profilaktycznie wymieniliśmy kompletny układ rozrządu (łańcuch, napinacze, prowadnice) na nowy. Zostało to wykonane dla bezpieczeństwa przyszłego użytkownika oraz w celu wydłużenia żywotności jednostki napędowej.
• Zdemontowaliśmy pokrywę zaworów i miskę olejową,
• Wymieniliśmy uszczelkę pod pokrywą zaworów,
• Uszczelniliśmy na nowo miskę olejową,
• Wymieniliśmy dwa uszczelniacze wału korbowego od strony rozrządu oraz, od strony sprzęgła,
• Wszystko dokładnie umyliśmy i poskładaliśmy jak dla siebie.
Wszystko po to, aby nowy właściciel mógł cieszyć się bezproblemową eksploatacją przez długi czas.
✅ Nigdy nie pracował na gazie
Czysta benzyna! - unikamy zakupy silników po instalacjach gazowych




⸻
✅ Co nas wyróżnia ?
• 14 lat doświadczenia — od 2011 roku z powodzeniem działamy w branży
• Zgrany zespół ludzi z doświadczaniem - pracujemy razem od lat, każdy zna się na swoich fachu
• Sprawdzone źródła części - importujemy je samodzielnie, unikając ryzyka niewiadomego pochodzenia.
• Szybka wysyłka – często nawet tego samego dnia
• Realne zdjęcia i opisy - tworzone przez nas, nie kopiowane z Internetu
• Pomoc przy dopasowaniu - dobieramy części na podstawie numeru części lub danych auta
⸻
✅ Dostawa:
Większość zamówień wysyłamy jeszcze tego samego dnia, sporadycznie - następnego. Dalszy przebieg dostawy zależy już od firm kurierskich. W razie opóźnień - działamy od razu: interweniujemy pomagamy, przyspieszamy. Prosimy jednak o wyrozumiałość - na błędy firm zewnętrznych nie mamy wpływu.
⸻
✅ Zalecenia przy montażu:
Przy montażu używanego silnika zalecamy wymianę elementów eksploatacyjnych takich jak: rozrząd, olej silnikowy, filtr oleju, paski napędowe, płyny chłodnicze oraz świece.
Są to części naturalnie zużywające się, które nie podlegają gwarancji.
W przypadku niektórych silników z niskim przebiegiem wymiana może nie być konieczna, jednak dla pewności i pełnej sprawności jednostki rekomendujemy ich sprawdzenie lub wymianę.




Pracujemy dla Was od 2009 roku