Masz pytania? 

+48 601 500 636

SILNIK PO SERWISIE ROZRZĄD Mini Cooper R55 R56 1.6 16V VTI N12B16 N12B16A

5 990,00 zł
Dostawa od 200,00 zł
Parametry
Stan
Używany

Czytaj więcej

Pasujące modele
Mini
3 modele

SILNIK PO PROFILAKTYCZNYM OKRESOWYM PRZEGLĄDZIE z ZAŁOŻONYM NOWYM ROZRZĄDEM

  • marka MINI COOPER R55 R56 R57 1.6 16V VTI - BENZYNA
  • produkowany w latach 2006-2013
  • symbol silnika - N12B16A N12B16AA
  • pojemność silnika: 1598ccm
  • MOC: 88KW = 120KM
SILNIK PO SERWISIE ROZRZĄD Mini Cooper R55 R56 1.6 16V VTI N12B16 N12B16A
SILNIK PO SERWISIE ROZRZĄD Mini Cooper R55 R56 1.6 16V VTI N12B16 N12B16A

Szukasz silnika z pewnego źródła, bez kombinowania i obietnic bez pokrycia? - dobrze trafiłeś.

Ten egzemplarz to konkretny używany silnik z importu, który był odpalany przed demontażem i ma autentyczny przebieg.

Dodatkowo dokonaliśmy w silniku przeglądu, który opisujemy poniżej.

Dlaczego warto kupić u nas?

✅ Bezpośredni importer – sami sprowadzamy części z Anglii, Holandii i krajów skandynawskich gdzie auta mają lepsze drogi, regularne serwisy i zwykle niższe przebiegi.

✅ Dokonujemy pomiarów kompresji:

W sprzedawanym silniku została zmierzona kompresja – wszystkie cylindry wykazują równe i dobre wartości. To jeden z kluczowych etapów weryfikacji technicznej, który pozwala ocenić kondycję silnika jeszcze przed sprzedażą.

✅ Udokumentowany przebieg potwierdzony historią przeglądów rok po roku

Ten konkretny silnik pochodzi z Anglii (niczym się nie różni od wersji Europejskiej) Został wymontowany z lekko uszkodzonego auta, a przed demontażem był uruchamiany - odpalał bez problemu i pracował równo.

• ostatni przegląd: 8 kwietnia 2024 roku

• przebieg z przeglądu: 74 096mil = 121 517km

• dla potwierdzenia numer VIN: WMWMF32040TT15653

-------------                       HIISTORIA PRZEBIEGU                ----------------

SILNIK PO SERWISIE ROZRZĄD Mini Cooper R55 R56 1.6 16V VTI N12B16 N12B16A

✅ Co zostało zrobione ?

W tym silniku, przy tym przebiegu producent zaleca profilaktyczną kontrole rozrządu, dlatego u nas silnik przeszedł dokładny przegląd techniczny.

• Zdemontowaliśmy pokrywę zaworów i przedni dekiel,

• Założyliśmy nowy rozrząd - łańcuch, ślizgi i napinacz,

• Wymieniliśmy uszczelkę pod pokrywą zaworów,

• Wymieniliśmy uszczelniacz wału korbowego (na obie strony),

• Wszystko dokładnie umyliśmy i poskładaliśmy jak dla siebie.

Wszystko po to, aby nowy właściciel mógł cieszyć się bezproblemową eksploatacją przez długi czas.

Nowy rozrząd bez kół zmiennych faz rozrządu i pompy wody  W ramach przeglądu tego silnika został założony kompletny nowy rozrząd, jednak bez kół zmiennych faz rozrządu, ze względu na ich wysoką cenę. Aktualnie zamontowane oryginale używane z tego silnika koła, które są w dobrym stanie, jednak ze względu na ich naturalne zużycie nie możemy zagwarantować ich długoterminowej sprawności.

Oferujemy możliwość montażu nowych kół zmiennych faz rozrządu za dodatkową opłatą — to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy chcą mieć całkowicie odnowiony układ.

W przypadku awarii kół zmiennych faz rozrządu po zakupie, ich wymiana leży po stronie kupującego. Dbamy o transparentność i chcemy, aby każdy klient miał pełną świadomość tego, co kupuje

✅ Co w zestawie ? Uszkodzenia ?

Silnik sprzedajemy w komplecie z listwą wtryskową z wtryskiwaczami, kolektorem ssącym itp RESZTA GRATIS tych wszystkich drobnych części jak koło pasowe wału, podstawa alternatora, obudowa termostatu, przewody, czujniki itp

To, co widzisz na zdjęciach – to właśnie kupujesz. Staramy się robić fotografie z każdej strony, aby ewentualne drobne uszkodzenia były widoczne. Czasami zdarzają się drobne pęknięcia plastiku, zgnieciona rurka lub drobne ślady transportu. W takich przypadkach trzeba te części przełożyć zw swojego silnika. Nie ma to wpływu na pracę jednostki - silniki przed demontażem były uruchamiane i pracowały poprawnie. Zawsze staramy się dobrać najlepszy egzemplarz z dostępnych.

 Nigdy nie pracował na gazie

Czysta benzyna! - unikamy zakupy silników po instalacjach gazowych

SILNIK PO SERWISIE ROZRZĄD Mini Cooper R55 R56 1.6 16V VTI N12B16 N12B16A
SILNIK PO SERWISIE ROZRZĄD Mini Cooper R55 R56 1.6 16V VTI N12B16 N12B16A
SILNIK PO SERWISIE ROZRZĄD Mini Cooper R55 R56 1.6 16V VTI N12B16 N12B16A
SILNIK PO SERWISIE ROZRZĄD Mini Cooper R55 R56 1.6 16V VTI N12B16 N12B16A
SILNIK PO SERWISIE ROZRZĄD Mini Cooper R55 R56 1.6 16V VTI N12B16 N12B16A

✅ Co nas wyróżnia ?

• 14 lat doświadczenia — od 2011 roku z powodzeniem działamy w branży

• Zgrany zespół ludzi z doświadczaniem - pracujemy razem od lat, każdy zna się na swoich fachu

• Sprawdzone źródła części - importujemy je samodzielnie, unikając ryzyka niewiadomego pochodzenia.

• Szybka wysyłka – często nawet tego samego dnia

• Realne zdjęcia i opisy - tworzone przez nas, nie kopiowane z Internetu

 Pomoc przy dopasowaniu - dobieramy części na podstawie numeru części lub danych auta

✅ Dostawa:

Większość zamówień wysyłamy jeszcze tego samego dnia, sporadycznie - następnego. Dalszy przebieg dostawy zależy już od firm kurierskich. W razie opóźnień - działamy od razu: interweniujemy pomagamy, przyspieszamy. Prosimy jednak o wyrozumiałość - na błędy firm zewnętrznych nie mamy wpływu.

✅ Zalecenia przy montażu:

Przy montażu używanego silnika zalecamy wymianę elementów eksploatacyjnych takich jak: rozrząd, olej silnikowy, filtr oleju, paski napędowe, płyny chłodnicze oraz świece.

Są to części naturalnie zużywające się, które nie podlegają gwarancji.

W przypadku niektórych silników z niskim przebiegiem wymiana może nie być konieczna, jednak dla pewności i pełnej sprawności jednostki rekomendujemy ich sprawdzenie lub wymianę.

SILNIK PO SERWISIE ROZRZĄD Mini Cooper R55 R56 1.6 16V VTI N12B16 N12B16A

Pracujemy dla Was od 2009 roku

Bezpieczne płatności i przesyłki

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

WhatsApp
szybki kontakt
Koszyk