











SILNIK PO PRZEGLĄDZIE VW Multivan VI 2.0 TDI BITURBO BITDI 180KM CFC CFCA
SILNIK PO PROFILAKTYCZNYM OKRESOWYM PRZEGLĄDZIE z ZAŁOŻONĄ NOWĄ POMPĄ OLEJU i NAPĘDEM POMPY
- marka VW MULTIVAN VI 2.0 TDI - DIESEL
- produkowany w latach 2003-2021
- symbol silnika - CFC CFCA
- pojemność silnika - 1968ccm
- MOC: 132KW = 180KM


Szukasz silnika z pewnego źródła, bez kombinowania i obietnic bez pokrycia? - dobrze trafiłeś.
Ten egzemplarz to konkretny używany silnik z importu, który był odpalany przed demontażem i ma autentyczny przebieg.
Dodatkowo dokonaliśmy w silniku przeglądu, który opisujemy poniżej.
Dlaczego warto kupić u nas?
✅ Bezpośredni importer – sami sprowadzamy części z Anglii, Holandii i krajów skandynawskich gdzie auta mają lepsze drogi, regularne serwisy i zwykle niższe przebiegi.
✅ Pewność:
Ten konkretny silnik pochodzi ze Szwecji (wersja Europejska) Został wymontowany z lekko uszkodzonego auta, a przed demontażem był uruchamiany - odpalał bez problemu i pracował równo.

W silnikach z oznaczeniem CFC-A (2.0 BiTDI), znanym z modeli VW, zdarzają się problemy z napędem oraz samą pompą oleju, co w skrajnych przypadkach może prowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej. Dlatego, wychodząc naprzeciw tym zagrożeniom i kierując się profilaktyką oraz uczciwością wobec przyszłego użytkownika, w tym egzemplarzu:
✅ Co zostało zrobione ?
• Założyliśmy fabrycznie nową pompę oleju
• Wymieniliśmy napęd pompy oleju na nowy
• Wymieniliśmy uszczelkę pod miską olejową,
• Wszystko dokładnie umyliśmy i poskładaliśmy jak dla siebie.
Wszystko po to, aby nowy właściciel mógł cieszyć się bezproblemową eksploatacją przez długi czas.
✅ Podsumowanie:
Kupujesz silnik pewny, po przeglądzie i z wykonanymi pracami, które większość sprzedawców pomija. U nas to standard - stawiamy na rzetelność i przejrzystość.
✅ Co w zestawie ? Uszkodzenia ?
Silnik sprzedajemy w komplecie z pełnym osprzętem widocznym na zdjęciach takim jak listwa wtryskowa z wtryskiwaczami, pompa paliwa, kolektor wydechowy z turbosprężarką itp - RESZTA GRATIS tych wszystkich drobnych części tj podstawa alternatora, koło pasowe wału, przewody, czujniki itp
To, co widzisz na zdjęciach - to właśnie kupujesz. Staramy się robić fotografie z każdej strony, aby ewentualne drobne uszkodzenia były widoczne. Czasami zdarzają się drobne pęknięcia plastiku, zgnieciona rurka lub drobne ślady transportu. W takich przypadkach trzeba te części przełożyć zw swojego silnika. Nie ma to wpływu na pracę jednostki - silniki przed demontażem były uruchamiane i pracowały poprawnie. Zawsze staramy się dobrać najlepszy egzemplarz z dostępnych.




⸻
✅ Co nas wyróżnia ?
• 14 lat doświadczenia — od 2011 roku z powodzeniem działamy w branży
• Zgrany zespół ludzi z doświadczaniem - pracujemy razem od lat, każdy zna się na swoich fachu
• Sprawdzone źródła części - importujemy je samodzielnie, unikając ryzyka niewiadomego pochodzenia.
• Szybka wysyłka – często nawet tego samego dnia
• Realne zdjęcia i opisy - tworzone przez nas, nie kopiowane z Internetu
• Pomoc przy dopasowaniu - dobieramy części na podstawie numeru części lub danych auta
⸻
✅ Dostawa:
Większość zamówień wysyłamy jeszcze tego samego dnia, sporadycznie - następnego. Dalszy przebieg dostawy zależy już od firm kurierskich. W razie opóźnień - działamy od razu: interweniujemy pomagamy, przyspieszamy. Prosimy jednak o wyrozumiałość - na błędy firm zewnętrznych nie mamy wpływu.
⸻
✅ Zalecenia przy montażu:
Przy montażu używanego silnika zalecamy wymianę elementów eksploatacyjnych takich jak: rozrząd, olej silnikowy, filtr oleju, paski napędowe, płyny chłodnicze oraz świece.
Są to części naturalnie zużywające się, które nie podlegają gwarancji.
W przypadku niektórych silników z niskim przebiegiem wymiana może nie być konieczna, jednak dla pewności i pełnej sprawności jednostki rekomendujemy ich sprawdzenie lub wymianę.






Pracujemy dla Was od 2009 roku